1 Tenaga yang paling kuat di dunia yang 1 ini adalah kasih sayang. Tanpa kasih sayang kita tak akan ber 1. Hormati dan sayangilah kerana Allah yang 1. Kita, 1 Agama, 1 Al-Quran, 1 Kiblat, 1 hari Merdeka, 1 hari raya, 1 Negara dan 1 Dunia. Jangan kerana 1 sebab kita bermusuh antara 1 sama lain. Kekuatkan ikatan 1 ini semoga tercapai 1 matlamat iaitu Sinar Kasih Sayang 1 Dunia...
بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
Pernah saya dengar kata² yang boleh dikongsi bersama
|Ilmu bukan pada orang dewasa @ orang yang belajar tinggi sahaja, jadi janganlah kita tunjuk ego seolah kita mengetahui segalanya. Walaupun sesuatu teguran positif @ ilmu datang dari seorang budak kecil. Terimalah|

Terima Kasih Pada Yang Sudi Ziarah Disini, Pandangan Sahabat² mungkin lebih baik dari saya. Sama²lah kita berkongsi ilmu untuk hari ini dan masa depan kita dan semua... Sampaikan Komen Pendapat sahabat...Mudah²an kita dapat memperbaiki diri menjadi lebih baik.Terima Kasih...
Perjalanan Kisah Kasih Azriey... http://www.facebook.com/sinarmawaddah

Tuesday, January 26, 2010

Fesyen Rambut Terbaru 2010

Tahun Baru semuanya kalau boleh nak baru. Termasuklah fashion rambut. Sebelum ini sinarmawaddah pernah buat fashion rambut LINE tapi hanya biasa² sahaja, kali ini anjakan paradigma tahun baru diatas permintaan maka lahirlah fesyen rambut terhebat d'sinarmawaddah dengan nama yang diberi sendiri iaitu fesyen rambut kilat sambar menyambar. huahahahahaha!

Jiwa muda, tak mampu diri ini bersuara nasihat. Bukan kerana takut tapi nak menegur ni bukan mudah dan janganlah sampai dihari esoknya orang tak mahu hampiri diri... "Asal nampak Azriey ja lari, asal lari ja nampak Azriey"... Tak syokk la kan kalau jadi macam tu jadi kita ambil cara yang lebih baik untuk sampaikan masej. D' sinarmawaddah kami tidak menyediakan warna² rambut. Warna pada rambut sahabat ni semasa ditanya dia berkata buat di salon. Kami hanya mampu melekatkan hukum² mewarna rambut didalam kedai. Fikirlah yang terbaik...




sinarmawardah

2 Komen disini:

Mawar_berduri said...

salam azriey,
wah 2010 macam ni "pesen" nya ..??
nanti 2020 tak tau la ape ke pesen nye plak ?....
haish..macam-macam kan ?

Azriey SinarMawaddah said...

waalaikumsalam wati,
tu la, la ni mcm² pesen.kita harap² jangan sampai melayu dgn mat saleh pun tak kenal udah noh hehehe! fesyen n hiburan merebak seperti h1n1 je kan hehehe!

Kembali ke Halaman Utama