1 Tenaga yang paling kuat di dunia yang 1 ini adalah kasih sayang. Tanpa kasih sayang kita tak akan ber 1. Hormati dan sayangilah kerana Allah yang 1. Kita, 1 Agama, 1 Al-Quran, 1 Kiblat, 1 hari Merdeka, 1 hari raya, 1 Negara dan 1 Dunia. Jangan kerana 1 sebab kita bermusuh antara 1 sama lain. Kekuatkan ikatan 1 ini semoga tercapai 1 matlamat iaitu Sinar Kasih Sayang 1 Dunia...
بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
Pernah saya dengar kata² yang boleh dikongsi bersama
|Ilmu bukan pada orang dewasa @ orang yang belajar tinggi sahaja, jadi janganlah kita tunjuk ego seolah kita mengetahui segalanya. Walaupun sesuatu teguran positif @ ilmu datang dari seorang budak kecil. Terimalah|

Terima Kasih Pada Yang Sudi Ziarah Disini, Pandangan Sahabat² mungkin lebih baik dari saya. Sama²lah kita berkongsi ilmu untuk hari ini dan masa depan kita dan semua... Sampaikan Komen Pendapat sahabat...Mudah²an kita dapat memperbaiki diri menjadi lebih baik.Terima Kasih...
Perjalanan Kisah Kasih Azriey... http://www.facebook.com/sinarmawaddah

Tuesday, June 09, 2009

Cinta | Zahir Tak Terucap |

Susahkan kalau perasaan sayang @ cinta tu hadir pd seorang wanita solehah terhadap lelaki ? Nak dizahirkan tak terucap, takut orang kata gatal, bila pendam melepas la jawapnya. Begitulah 1 kes yang terjadi kat seorang mamat nih. Dirinya disayangi oleh seseorang tp dia tak perasan @ mungkin keadaan telah tentukan terjadinya begitu. Mcm tajuk lagu lagenda rock tu, sudah takdirnya begitu "Samudera" @ yang kan terjadi tetap terjadi "Qiara" "kekadang dalam dan bermesej jg tajuk lagu lagenda nih noh?". Yang sebenarnya kalau la jodohhhh takkan lari kemana. Sabarlah wahai wanita yang menyayangi seorang insan lelaki. Zahirkan aje minat cinta sayang mu itu pakai psiko je... Jangan mu g ngorat dia. nanti malu mu huhuhu! perigi carik timba... Ha! dah jd lorat negeri oqang dah nih..

Zaman remaja memang zaman indah, ya la! indah dik bercinta tiga pat segi. Sampai de yang berterabur gigi pun ada. Kenapa apakah punca jadi begini? aih! bertajuk lagu lagi kenapa apakah "XPDC" . Mungkin sebab tak de pengalaman dan kemarau cinta "Iklim" telah tercetusnya keinginan Impian Cinta "Gamma" untuk realiti fantasi "Crosfire" yang telah lama terpendam kot?
Cuba cari lagu yang sy tulis nih. Semua best dan killer songs.

Cinta sebenar cuba dengar lagu, Cinta sejati "Putra" .

Carilah Cinta sejati yang kekal abadi... Bagi yang suka mempermainkan cinta apabila bertemu cinta latest :p ... Ingatlah pasti ada kesan pada dirimu apabila mempermainkan cinta season... Hormatilah pd orang yang pernah bertakhta dihatimu... Kecuali ia juga tak menghormati mu huhuhu!

okeh! kalau ada msj yg bermanfaat dr note nih, amiklah kalau takde layannnn je ayat² bermodalkan tajuk lagu lagenda nih :) Ops! lupa, Zahir tak terucap tu pun tajuk lagu jg "Lefthanded"
Cinta LagendaRock
Dengarlah lagu Cinta sejati PUTRA. Sama²lah kita renung²kan....
SinarMawaddah Home

1 Komen disini:

Ratu Syahadah said...

Salamunalaik wbt. masyaAllah...pndai sguh awk bkata2 dlm myampaikn something eh. salute la...!! he3. chaiyok2. smga akn ada lg idea utk terus menulis. insyaAllah. i will follow u...=)

Kembali ke Halaman Utama