1 Tenaga yang paling kuat di dunia yang 1 ini adalah kasih sayang. Tanpa kasih sayang kita tak akan ber 1. Hormati dan sayangilah kerana Allah yang 1. Kita, 1 Agama, 1 Al-Quran, 1 Kiblat, 1 hari Merdeka, 1 hari raya, 1 Negara dan 1 Dunia. Jangan kerana 1 sebab kita bermusuh antara 1 sama lain. Kekuatkan ikatan 1 ini semoga tercapai 1 matlamat iaitu Sinar Kasih Sayang 1 Dunia...
بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
Pernah saya dengar kata² yang boleh dikongsi bersama
|Ilmu bukan pada orang dewasa @ orang yang belajar tinggi sahaja, jadi janganlah kita tunjuk ego seolah kita mengetahui segalanya. Walaupun sesuatu teguran positif @ ilmu datang dari seorang budak kecil. Terimalah|

Terima Kasih Pada Yang Sudi Ziarah Disini, Pandangan Sahabat² mungkin lebih baik dari saya. Sama²lah kita berkongsi ilmu untuk hari ini dan masa depan kita dan semua... Sampaikan Komen Pendapat sahabat...Mudah²an kita dapat memperbaiki diri menjadi lebih baik.Terima Kasih...
Perjalanan Kisah Kasih Azriey... http://www.facebook.com/sinarmawaddah

Thursday, November 05, 2009

Anugerah Luzriq Kepada SinarMawaddah

Terima Kasih Pada Luzriq "Boolah"

Alhamdulillah, Anugerah terbesar saya terima dan menerima dari seorang sahabat seni kaligrafi. Bersyukur dan berterima kasih banyak² saya ucapkan pada Boolah " Hasbullah" dengan sumbangan logo SinarMawaddah yang sangat cantik dan melambangkan islamik ini. Sebelum ini, saya memang tercari² "ilham" untuk hasilkan Logo yang sesuai untuk SinarMawaddah tapi Alhamdulillah Allah permudahkan dan kini saya memilikinya.

Saiz sebenar Kaligrafi Mohor ini 9000 x 9000 pixels dan gambar asal lebih cantik dari yang saya pamirkan dalam blog ini. Nak dipamirkan disini terlalu besar. Jika ada sahabat² yang ingin mengenali Boolah kaligrafi & fotografi, saya tinggalkan linknya disini. InsyaAllah pasti berpuas hati dengan hasil kerjanya...

Kaligrafi Mohor Luzriq
Fotografi Hasbullah

p/s: Sahabat bukan bererti yang dapat menggembirakan kita sahaja adalah sahabat tapi sahabat adalah insan yang dapat menegur kesalahan dan bersama dalam susah senang kita...

Sahabat yang menegur itu lebih baik dari sahabat yang memuji kita...

6 Komen disini:

Boo-lah said...

terimalah drp aku.. Anugerah Dukun namanya..!

anugerah bakat yang Allah pinjamkan pd aku.. jadi untuk manfaat semua juga..! :)

Kasih AzrieySinar said...

Alhamdulillah, sama² bersyukur anugerah yang diberi Allah pada kita.

Sama² kita manfaat kejalan yang diberkhati.

terima kasih

~ana SoLehah~ said...

Az jeke yg dapat ??

^_^ ini tak aci..

nak jugak..cantik la khat ni..

Kasih AzrieySinar said...

:) az kawan baik dia dan ini sebahagian dari biz Boolah.. terharu jugalah dia buat kejutan mcm ni.ingat dia nak bg pe pada mulanya.

klu nak, kena la ayat dia.jd isteri dia ke lg mudah dapat.dapat semua yg nak hehehehe! gurau je noh...

~ana SoLehah~ said...

Astaghfirulah 3x

^_^ ape plak cm2..

jadinye kne baek2 ngn dia dlu lah ye..

em.. xjadik lah..

huhu~~

ana nak org ikhlas bg..

bknnye atas sbb2 tertentu..

sesungguhnya pemberian diiringi keikhlasan tu lebih bermakna ~_^

Kasih AzrieySinar said...

adehhh! xbleh bergurau rupanya dia nih..emmm! xpelah lenn kali sy x bergurau lagik.sy tahu semuanya perlu ikhlas.lgpun sy tulis berguraukan?

ada ketika kita kena faham situasi ada ketika kita kena sampaikan (tegas). " kekadang kita menghalusi, kadang² kita dihalusi". sy x bermaksud serius dlm pekara ni...

kecik hati, mungkin ana terlalu streeetttt.

soalan sy.
kenapa penceramah dlm rangcangan tv ( semanis kurma contoh) jemput artis yg x bertudung dlm rancangan diorg? kadang² siap rambut warna lg.

jwpn sy,
Mereka tahu diorang tu salahkan? klu mereka lurus dan bg syarat² ketat, x mungkin mereka dpt msk tv dan dakwah xkan sampai...

itulah, kekdang kita kena halusi, kadang² dihalusi.

pernah sy dgr 1 kata yang boleh dikongsi:
nak menegur @ sampaikan msj, dlm 7 kali kita bergurau sekali kita sampaikan msj jgn 7kali kita sampaikan msj dan sekali bergurau nnt org jauh dr kita. makna kata kena pandai main peranan...

maaf,
Saya pun masih belajar bagaimana untuk hidup seperti dlm post terbaru.
http://sinarmawaddah.blogspot.com/2009/11/belajarlah-bagaimana-untuk-hidup.html

Kembali ke Halaman Utama